MWW, pl. Strzegomski 2a, 53-681 Wrocław
Tel. 71 356 42 57, mww@muzeumwspolczesne.pl
Pon. 10.00-18.00, Wt. zamknięte, Śr.-Nd. 12.00-20.00
więcej

Audience Development

Audience Development to angielski termin na opisanie praktyki włączania publiczności w życie instytucji kultury. To różnego rodzaju działania, które mają nie tylko skutkować większą frekwencją i częstszymi odwiedzinami (aspekt ilościowy), ale przede wszystkim mają przynieść rezultaty jakościowe: pogłębiać relację z widzem, aktywizować go jako współtwórcę instytucji, jako uczestnika warsztatów, debat.
 
Aby stały rozwój Muzeum Współczesnego Wrocław mógł być możliwy, niezbędne jest konsekwentne badanie publiczności. Co ważne jednak, istotne jest, by był to dialog, a nie zwykłe przepytywanie widzów. Stąd opowiadamy także siebie – kim jesteśmy i co robimy.
 
Program „rozwoju publiczności” w MWW został zainicjowany w 2015 roku przez socjologa Bartka Lisa oraz edukatorkę Magdalenę Skowrońską. Przez dwa lata zajmowali się otwieraniem Muzeum Współczesnego Wrocław na otoczenie i budowaniem relacji z publicznością. Poniżej prezentujemy wyniki ankiety zrealizowanej latem 2015 roku.
 
Jeżeli chcecie pomóc nam w stałym rozwoju i dostosowywaniu naszego programu do Waszych potrzeb, prosimy o wypełnienie krótkiej ankiety, którą znajdziecie w zakładce „Twój głos”.
 
 

 

 

 

Projekt infografik: grupa PROJEKTOR Infographics designed by grupa PROJEKTOR
Zamknij
Ta strona używa plików cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie zgodnie z ustawieniami przeglądarki. Dowiedz się więcej Zamknij