Zapraszamy rodziców z dziećmi w każdą niedzielę o 13.30. Warsztat trwa godzinę i składa się z dwóch części. Na początku spotkania wspólnie zwiedzamy aktualną wystawę i rozmawiamy o znajdujących się na niej pracach. Podczas drugiej części warsztatu przechodzimy do działań manualnych, które umożliwią wszystkim twórcze wykorzystanie rozbudzonej wrażliwości i wyobraźni.

Harmonogram działań:

02.02.2014 ŚWIATŁA MIASTA

W Archiwum Jerzego Ludwińskiego w Muzeum Współczesnym Wrocław znajduje się projekt pracy Henryka Stażewskiego pt. 9 Promieni świetlnych ukazujący możliwość malowania światłem po nocnym niebie. Podczas zajęć przyjrzymy się temu jak za pomocą światła i koloru zmienia się nasze widzenie architektury i przestrzeni. W drugiej części warsztatu rozświetlimy wizerunek Wrocławia

09.02.2014 NIEZWYKŁY WEHIKUŁ

W ramach 10. Edycji Wolier swoje prace pokaże Marek Włodarczyk. Zainspirowani dziełem artysty zatytułowanym „Wędrowna Klinika Psychiatrii Absurdalnej” warsztat poświęcimy konstrukcji niezwykłych pojazdów, które powstaną, aby zrealizować sen lataniu i przekraczaniu barier, które narzuca nam wszechobecna codzienność.

16.02.2014 W CUDZYCH BUTACH

Mówi się, że aby zrozumieć drugą osobę należy spróbować pochodzić w jej butach. W ramach nowej wystawy MWW : ,,Domy Srebrne jak Namioty” pokazywane są dzieła sztuki wykonane przez Romów, bądź nawiązujące do romskiej kultury. Zwiedzając wystawę będziemy wędrować przez życie innych ludzi. W drugiej części warsztatu oswoimy obce buty nadając im swój własny indywidualny charakter.

23.02.2014 INNA PERCEPCJA KOLORU

Podczas warsztatu przyjrzymy się rzeczywistości przez różowe, zielone, żółte i niebieskie okulary. Zobaczymy jak duży wpływ widzenie kolorów ma na odbieranie przez nas rzeczywistości. Inna i niezwykła jest również przestrzeń wystawy ,,Domy Srebrne jak Namioty”. Obejrzymy ją zmieniając naszą percepcję barw, a następnie sami wykonamy wielokolorową instalację.

Warsztaty są bezpłatne – zgłoszenia prosimy przesyłać na adres:
edukacja@muzeumwspolczesne.pl

Patroni medialni: