W miesiącach letnich 2015 roku realizowaliśmy krótkie badania odwiedzającej nas publiczności. W 2016 roku chcemy kontynuować i rozszerzać nasze wspólne poznawanie.

Zapraszamy do odwiedzenia I piętra naszego Muzeum (tam, gdzie jest „Beautiful Tube” — przestrzeń społeczno-edukacyjna) i zapoznania się z kilkoma ciekawymi infografikami.

Jeżeli jesteście ciekawi kim są osoby odwiedzające naszą instytucję oraz chcielibyście przy okazji zobaczyć nasze podsumowanie 2015 roku — zapraszamy!

Wizytę można połączyć z uczestnictwem w którymś z licznych wydarzeń z programu edukacyjno-społecznego.

Bartek Lis — kurator projektów społecznych
Magdalena Skowrońska — kuratorka programów edukacyjnych

Audience Development, czyli „rozwój publiczności”, to program, którego organizatorem jest Europejska Stolica Kultury Wrocław 2016. Muzeum Współczesne Wrocław uczestniczy w nim od samego początku, a jego zadaniem jest zwiększanie naszej wiedzy na temat społeczności, z którą współpracujemy. Chcemy cały czas się uczyć, lepiej poznawać naszą publiczność i angażować ją coraz częściej do współtworzenia programu Muzeum.