OGŁOSZENIA

NABÓR NA WOLNE STANOWISKA

– Konserwator dzieł sztuki współczesnej

Wymagania:

– wykształcenie kierunkowe z zakresu konserwacji

– umiejętność pracy w zespole

– dobra organizacja pracy, umiejętność planowania

– zaangażowanie w wykonywaną pracę, obowiązkowość, rzetelność

Zakres obowiązków:

opieka konserwatorska nad muzealiami: okresowe przeglądy magazynu, w tym kontrola stanu zachowania muzealiów oraz warunków ich przechowywania, typowanie prac, kwalifikujących się do interwencji konserwatorskiej

interwencje konserwatorskie

wykonywanie dokumentacji konserwatorskiej

przeprowadzanie ekspertyz i sporządzanie opinii konserwatorskich

przygotowywanie programów konserwatorskich

przeglądy ekspozycji, w tym kontrola stanu zachowania muzealiów oraz warunków ich prezentacji, w razie konieczności podjęcie korekty

nadzór konserwatorski i udział w ruchu muzealiów, tj. pakowanie i transport obiektów, planowanie ekspozycji, montaż oraz digitalizacja zbiorów

nanoszenie numerów ewidencyjnych na muzealia

udział w inwentaryzacjach zbiorów muzealnych

nadzór i realizacja umów dot. konserwacji, ochrony obiektów, uzgodnionych działań oraz planów MWW

Wymagania:

– wykształcenie kierunkowe z zakresu konserwacji

– umiejętność pracy w zespole

– dobra organizacja pracy, umiejętność planowania

– zaangażowanie w wykonywaną pracę, obowiązkowość, rzetelność.

Oferujemy:

Stabilne warunki zatrudnienia

Umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu

Pracę w zaangażowanym i zmotywowanym zespole

Praca od poniedziałku do piątku 8:00-16:00

Możliwość rozwoju kompetencji zawodowych

Przyjazną atmosferę pracy

Parking dla pracowników dojeżdżających samochodem lub rowerem

Wymagane dokumenty:

CV oraz dokumenty potwierdzające wykształcenie/kwalifikacje.

 Aplikacje należy składać do dnia 21.03.2025 r.:

– osobiście (biuro Muzeum Współczesnego Wrocław, pl. Strzegomski 2a

– pocztą elektroniczną na adres: praca@muzeumwspolczesne.pl

– pocztą na adres: Muzeum Współczesne Wrocław, pl. Strzegomski 2a,

  53-681 Wrocław.

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatkami/kandydatami po wstępnej ocenie przesłanych aplikacji.

– Główna/y Księgowa/y

Podstawowy zakres obowiązków: 

1. Opracowywanie i realizacja strategii finansowania działalności Muzeum; 

2. Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych; 

3. Przygotowanie corocznego sprawozdania finansowego; 

4. Zarządzanie operacyjne finansami Muzeum, zapewnienie płynności finansowej i bezpieczeństwa finansowego jednostki w odniesieniu do budżetu Muzeum; 

5. Nadzorowanie pracy działu księgowości, w tym czuwanie nad prawidłowym funkcjonowaniem systemu płacowego, finansowo-księgowego, aktualizacja polityki finansowej jednostki; 

6. Koordynacja rachunkowości zarządczej dla jednostki; 

7. Przygotowanie i wysyłka deklaracji podatkowych m.in. plików JPK_V7M, VAT-UE, CIT; 

8. Przygotowanie i wysyłka dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS; 

9. Naliczanie płac; 

10. Zapewnienie prawidłowości rozliczeń budżetowych, w tym m.in.: dotacji podmiotowej oraz celowych, podatków, zobowiązań ZUS i podatkowych, rozliczenia projektów UE; 

11. Zapewnienie prawidłowej działalności finansowo-księgowej, rozliczeń majątkowych oraz wyceny majątku zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o muzeach oraz ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej; 

12. Wdrażanie i realizacja zasad gospodarowania wynikających z ustawy o finansach publicznych oraz ustawy prawo zamówień publicznych; 

13. Prowadzenie gospodarki finansowej Muzeum na podstawie ustawy o rachunkowości oraz ustawy o finansach publicznych, w tym m.in.: a) sporządzanie planów i sprawozdań budżetowych, b) odpowiedzialność za realizację przyjętego planu budżetu, c) odpowiedzialność za prawidłowość rozliczeń podatkowych, d) odpowiedzialność za prawidłowość naliczania zobowiązań w ramach osobowego oraz bezosobowego funduszu płac, ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego, PDOF, e) odpowiedzialność za opracowanie i prawidłowość planu kont oraz zasad rachunkowości zgodnie z określonymi przepisami i standardami sprawozdawczymi, wymogami kontrolingu oraz prawem podatkowym, f) odpowiedzialność za dyspozycję środkami pieniężnymi, g) odpowiedzialność za kompletność i rzetelność dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych; 

14. Nadzór nad finansową organizacją wewnętrzną Muzeum; 

15. Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych; 

Wymagania: 

1. Posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych; 

2. Nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe; 

3. Posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego; 

4. Spełnia jeden z poniższych warunków: • ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości, • ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości, • jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów, • posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów. 

5. Posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w kierowaniu zespołem księgowym w jednostkach sektora finansów publicznych (minimum 3 osób); 

6. Posiada doświadczenie i umiejętności stosowania w praktyce prawa podatkowego, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o muzeach, zarządzania finansowego, controlingu, przepisów prawa ubezpieczeń społecznych oraz prawa zamówień publicznych; 

Wymagania dodatkowe: 

1. Posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów; 

2. Posiada praktykę w księgowości w jednostkach sektora finansów publicznych; 

3. Posiada biegłą znajomość obsługi programów finansowo – księgowych; 

4. Posiada biegłą znajomość obsługi pakietu Windows (Word, Excel, Outlook etc.); 

5. Posiada doświadczenie w organizacji pracy nad budżetem zadaniowym, controlingiem, procedurą kontroli zarządczej;  

6. Odpowiedzialność, rzetelność, komunikatywność; 

7. Zdolność analitycznego myślenia; 

8. Odpowiedzialność za wykonywanie powierzonych zadań.

Oferujemy: 

1. Stabilne warunki zatrudnienia; 

2. Pracę na pełny etat na podstawie umowy o pracę; 

3. Możliwość rozwoju kompetencji zawodowych; 

4. Przyjazną atmosferę pracy; 

5. Parking dla pracowników dojeżdżających samochodem lub rowerem. Wymagane dokumenty: 1. CV; 2. List motywacyjny; 3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż pracy oraz posiadane kwalifikacje; 

 Aplikacje należy składać do dnia 15.03.2025 r.:

– osobiście (biuro Muzeum Współczesnego Wrocław, pl. Strzegomski 2a

– pocztą elektroniczną na adres: praca@muzeumwspolczesne.pl

– pocztą na adres: Muzeum Współczesne Wrocław, pl. Strzegomski 2a, 53-681 Wrocław.

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatkami/kandydatami po wstępnej ocenie przesłanych aplikacji.

– Koordynator organizacji wystaw

Zakres obowiązków:

Zarządzanie podległymi pracownikami oraz nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem Działu, z uwzględnieniem terminowego i racjonalnego wykonywania zadań, ze szczególnym uwzględnieniem tych wynikających z planu wystaw oraz dbałości o stan techniczny Muzeum.

Bieżące monitorowanie, kontrola i ocena pracy podległych pracowników z uwzględnieniem zasad celowości i efektywności oraz ustalanie priorytetów zadań do wykonania w uzgodnieniu z osobami zlecającymi.

Planowanie i nadzór nad realizacją harmonogramów i budżetów wystaw, w szczególności harmonogramu transportów i pracy montażystów/kierowców.

Prowadzenie całokształtu spraw związanych z przygotowaniem i realizacją wystaw, w tym:

1/ koordynacja działań, organizacja prac montażowych, instalacyjnych, zapewnienie sprzętów, oświetlenia wystaw, innych niezbędnych materiałów,

2/ ubezpieczanie transportów, eksponatów i wystaw, w tym prawidłowe zabezpieczenie ekspozycji oraz dzieł podczas transportu, przeprowadzanie procedur ubezpieczania obiektów oraz odpraw celnych,

3/ przygotowywanie instrukcji eksploatacji wystaw oraz szacowanie ryzyk,

4/ koordynacja i przygotowanie opraw oraz kopii wystawienniczych,

5/ współtworzenie baz danych produkcyjnych, wzorów umów, zleceń i wniosków.

Przeprowadzenie procedur wyłaniania zewnętrznych wykonawców wspomagających Dział w realizacja zadań oraz nadzór nad nimi.

Sporządzanie zleceń zewnętrznych na zakup usług i sprzętu związanego z organizowanymi wystawami i pracami w Muzeum oraz nadzór nad nimi.

Nadzór nad ekspozycjami stałymi Muzeum, dbałość o ich należyty stan i modernizację.

Prowadzenie i gromadzenie dokumentacji Działu, w tym weryfikowanie i usprawnianie procedur oraz narzędzi do zarządzania pracą w oparciu o nabywane doświadczenie i ewentualne zmiany zachodzące w procesie realizacji wystaw.

Ścisła współpraca z Kierownikiem administracyjnym oraz Specjalistą ds. bhp.

Współpraca z innymi Działami oraz współpracującymi podmiotami.

Organizowanie i koordynowanie wszelkich spraw związanych z transportami dzieł sztuki w związku z innymi zleceniami napływającymi z/do Muzeum.

Prowadzenie ewidencji czasu pracy i wykorzystania samochodu służbowego Muzeum, jak również dbanie o terminowe wykonywanie przeglądów i ubezpieczeń.

Informowanie Dyrektora na bieżąco o realizacji zadań należących do pracowników Działu.

Wymagania:

Wykształcenie wyższe kierunkowe (zarządzanie, zarządzanie projektami, zarządzanie kulturą, logistyka, architektura, historia sztuki itp.)

Co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.

Znajomość MS Office (w szczególności Excel), CMS oraz umiejętność posługiwania się programami graficznymi.

Wysokie kompetencje językowe w zakresie używania poprawnej polszczyzny w mowie i piśmie.

Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.

Wysoka kultura osobista oraz umiejętności interpersonalne.

Umiejętność organizacji pracy własnej oraz podległych pracowników.

Samodzielność w działaniu oraz umiejętność pracy pod presją czasu i w sytuacjach stresowych,

Umiejętność ustalania priorytetów oraz nastawienie na osiąganie celów.

Umiejętność logistyczno-analitycznego myślenia oraz rozwiązywania problemów.

Zaangażowanie w wykonywane obowiązki.

Umiejętność redagowania krótkich tekstów – mile widziana.

Prawo jazdy kategorii B – mile widziane.

Oferujemy:

  1. Stabilne warunki zatrudnienia.
  2. Pracę na podstawie umowy o pracę.
  3. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 16:00.
  4. Możliwość rozwoju kompetencji zawodowych.
  5. Przyjazną atmosferę pracy.
  6. Parking dla pracowników dojeżdżających samochodem lub rowerem.

Wymagane dokumenty:

CV oraz dokumenty potwierdzające wykształcenie/kwalifikacje.

 Aplikacje należy składać do dnia 31.03.2025 r.:

– osobiście (biuro Muzeum Współczesnego Wrocław, pl. Strzegomski 2a

– pocztą elektroniczną na adres: praca@muzeumwspolczesne.pl

– pocztą na adres: Muzeum Współczesne Wrocław, pl. Strzegomski 2a, 53-681 Wrocław.

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatkami/kandydatami po wstępnej ocenie przesłanych aplikacji.

OPIEKUN DZIEŁ SZTUKI

Zakres obowiązków:

     1. Opieka merytoryczna nad międzynarodową kolekcją MWW:

  • sprawowanie opieki nad powierzonymi muzealiami przechowywanymi w magazynie i stanem samego magazynu
  • tworzenie kart katalogowych dzieł (dokumentacja naukowa),
  • gromadzenie, przechowywanie i zarządzanie zasobami cyfrowymi dokumentacji fotograficznej zbiorów przy wykorzystaniu Repozytorium Cyfrowego
  • opracowywanie publikacji związanych z kolekcją muzeum (karty informacyjne, katalogi zbiorów, etc.),
  • typowanie dzieł do zakupu i prowadzenie negocjacji cenowych,
  • przygotowywanie tekstów naukowych, popularno-naukowych i not informacyjnych publikowanych na stronie internetowej muzeum oraz portalach zewnętrznych.
  • udział w inwentaryzacji zbiorów
  1. Wykonywanie zadań organizacyjno-administracyjnych związanych z przygotowywaniem i rozliczaniem dotacji celowych i wniosków MKiDN w zakresie organizacji wystaw, zakupów dzieł sztuki i projektów naukowo-badawczych (w tym publikacji).
  2. Stałe monitorowanie ruchu wystawienniczego i galeryjnego w Polsce i za granicą.
  3. Prowadzenie programów naukowo-badawczych w zakresie sztuki współczesnej, organizacja konferencji, sympozjów i debat.
  4. Organizowanie wystaw krajowych i współpraca kuratorska z partnerami zagranicznymi.
  5. Oprowadzania kuratorskie po wystawach organizowanych w MWW.
  6. Prowadzenie projektów w zakresie promocji i popularyzacji sztuki współczesnej.
  7. Współpraca z instytucjami kultury, artystami, partnerami zewnętrznymi (również międzynarodowymi), organizacjami społecznymi i sponsorami.
 

Wymagania niezbędne:

  • Wykształcenie wyższe humanistyczne (preferowane: historia sztuki, fotografia/grafika komputerowa);
  • Odpowiedzialność i samodzielność
  • Umiejętność pracy pod presją czasu;
  • Dokładność, terminowość i aktywność w działaniu;
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
  • Dobra orientacja w ruchu wystawienniczym i galeryjnym w Polsce i za granicą.
  • Doświadczenie kuratorskie.
  • Doświadczenie w archiwizacji zbiorów sztuki współczesnej.
  • Biegła obsługa komputera (pakiety Office).
  • Wysoka kultura osobista oraz rozwinięte umiejętności interpersonalne.
 

Mile widziane:

  • doświadczenie w pracy muzealniczej;
  • znajomość zasad prawa autorskiego, Ustawy o muzeach
  • znajomość programu MUZA
  • znajomość programów graficznych Adobe, Gimp itp.;
  • doświadczenie w prowadzeniu krajowych/międzynarodowych projektów wystawienniczych.
  • doświadczenie w organizacji konferencji, wydarzeń muzealnych lub spotkań popularyzujących sztukę współczesną.
 

Oferujemy:

  • Stabilne warunki zatrudnienia;
  • Umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu;
  • Pracę w zaangażowanym i zmotywowanym zespole;
  • Praca od poniedziałku do piątku 8:00-16:00;
  • Możliwość rozwoju kompetencji zawodowych;
  • Przyjazną atmosferę pracy;
  • Parking dla pracowników dojeżdżających samochodem lub rowerem.
 

Wymagane dokumenty:

CV oraz dokumenty potwierdzające wykształcenie/kwalifikacje.

 Aplikacje należy składać do dnia 31.03.2025 r.

osobiście (biuro Muzeum Współczesnego Wrocław, pl. Strzegomski 2a)

pocztą elektroniczną na adres: praca@muzeumwspolczesne.pl

pocztą na adres: Muzeum Współczesne Wrocław, pl. Strzegomski 2a, 53-681 Wrocław

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatkami/kandydatami po wstępnej ocenie przesłanych aplikacji.

- KURATOR WYSTAW

Zakres obowiązków:

  • Współpraca z artystami, kuratorami oraz podejmowanie innych działań związanych z przygotowaniem i realizacją projektów wystaw i wydarzeń z zakresu sztuki współczesnej,
  • Tworzenie wystaw czasowych oraz publikacji MWW w charakterze kuratora, autora tekstów,
  • Nawiązywanie współpracy z innymi ośrodkami wystawienniczymi, środowiskami artystycznymi, naukowymi oraz wybranymi twórcami sztuki
  • Pisanie tekstów kuratorskich do wydarzeń realizowanych przez MWW, w szczególności do wystaw czasowych oraz tekstów krytycznych i naukowych.
  • Współpraca przy przygotowywaniu koncepcji wydawnictw

Wymagania:

  • preferowane wykształcenie wyższe humanistyczne, historia sztuki lub kulturoznawstwo,
  • doświadczenie w pracy z artystami oraz przy produkcji wystaw i projektów z obszaru sztuki współczesnej,
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w instytucji kultury,
  • biegła znajomość języka obcego w mowie i piśmie.

Oferujemy:

  • Stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę
  • Pracę w zaangażowanym i zmotywowanym zespole;
  • Dodatek stażowy
  • Praca od poniedziałku do piątku
  • Możliwość rozwoju kompetencji zawodowych;
  • Przyjazną atmosferę pracy;
  • Parking dla pracowników dojeżdżających samochodem lub rowerem;

Aplikacje należy składać do dnia 31.03.2025 r. osobiście (biuro Muzeum Współczesnego Wrocław, pl. Strzegomski 2a) pocztą elektroniczną na adres: praca@muzeumwspolczesne.pl;

– MONTAŻYSTA MUZEALNY / KIEROWCA

Zakres obowiązków:

  • Montaż i demontaż obiektów muzealnych, sprzętu wystawienniczego z wykorzystaniem rusztowań i uwzględniając pracę na wysokości pow. 3 m (instalacja/wieszanie prac, malowanie ścian, stawianie ścianek G-K, podwieszanie i montowanie szyn/ półek mocujących, zabezpieczanie sprzętu, maskowanie okablowania, dostosowanie projekcji i oświetlenia wystaw)
  • Transport krajowy i zagraniczny dzieł sztuki, skrzyń pakowych i sprzętu wystawienniczego w ramach przestrzeni organizowanej wystawy
  • Pomoc w koordynacji i organizacji transportów; w tym załadunek i rozładunek transportów prac
  • Realizacja zakupów do produkcji wystaw
  • Utrzymanie pojazdu w stałej gotowości eksploatacyjnej
  • Drobne prace techniczne na terenie Muzeum
  • Opieka nad magazynem sprzętu technicznego
  • Wsparcie w organizacji eventów, wystaw, sympozjów, konferencji i wykładów

Wymagania:

  • Doświadczenie na stanowisku montażysty muzealnego/teatralnego mile widziane
  • Czynne prawo jazdy kat. B
  • Uprawnienia SEP G1
  • Umiejętność obsługi elektronarzędzi
  • Umiejętność obsługi sprzętu multimedialnego (projektory, tv, nagłośnienie)
  • Pełna sprawność psychoruchowa
  • Rzetelność, dokładność, kreatywność
  • Dyspozycyjność (wyjazdy służbowe 1-3 dni)

Oferujemy:

  • Stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę
  • Pracę w zaangażowanym i zmotywowanym zespole;
  • Dodatek stażowy
  • Praca od poniedziałku do piątku
  • Możliwość rozwoju kompetencji zawodowych;
  • Przyjazną atmosferę pracy;
  • Parking dla pracowników dojeżdżających samochodem lub rowerem;

Aplikacje należy składać do dnia 31.03.2025 r. osobiście (biuro Muzeum Współczesnego Wrocław, pl. Strzegomski 2a) pocztą elektroniczną na adres: praca@muzeumwspolczesne.pl;

Klauzula informacyjna:

Administratorem danych osobowych jest Muzeum Współczesne Wrocławia (MWW), pl. Strzegomski 2a,

53-681 Wrocław.

Dane kontaktowe inspektora ochrony danych Muzeum: ochronadanych@muzeumwspolczesne.pl

Celem zbierania danych jest zapewnienie by proces rekrutacji przebiegał zgodnie z przepisami prawa.

Administrator udostępnia dane osobowe: gdy taki obowiązek wynika z przepisów obowiązującego prawa, m.in. do Krajowej Administracji Skarbowej, komornikom sądowym i innym organom państwowym, w tym również służbom sanitarnym, operatorom pocztowym, firmom kurierskim.

Ponadto dane osobowe zainteresowanych pracą mogą być ujawniane podmiotom przetwarzającym na zlecenie i w imieniu administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, w celu świadczenia określonych w umowie usług teleinformatycznych takich jak hosting, dostarczanie lub utrzymanie systemów informatycznych.

Przekazywanie danych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych. Administrator nie przekazuje danych poza teren Polski/ UE/ Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

Każdemu kandydatowi do pracy przysługuje prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Dane nie będą podlegały automatycznemu przetwarzaniu ani profilowaniu,

MWW jako Administrator jest obowiązany do przechowywania dokumentów zawierających dane osobowe przez okresy wskazane przepisami prawa lub gdy jest to konieczne do prawidłowego funkcjonowania Muzeum. Muzeum zobowiązuje się przechowywać dane przez okres niezbędny dla prawidłowego wykonania umowy, nie dłużej jednak niż do przedawnienia dochodzenia roszczenia lub do dnia przedawnienia wszystkich obowiązków podatkowych wynikających z takiej umowy, w zależności od tego który z tych terminów będzie późniejszy. Jednocześnie informujemy, że aplikując na powyższą ofertę pracy zgadzają się Państwo na przetwarzanie przez MWW danych osobowych zawartych w Państwa zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów kolejnych rekrutacji. Jeżeli nie chcą Państwo, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Państwa osobie, prosimy nie zamieszczać ich w swoich dokumentach rekrutacyjnych. Państwa zgoda w tym zakresie jest dobrowolna i nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać wycofana w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

KOMUNIKATY

Muzeum Współczesne Wrocław zaprasza do składania ofert na najem powierzchni użytkowej zlokalizowanej na dachu budynku, tj. na 6 piętrze Muzeum. 

Szczegółowe ogłoszenie o wynajmie: kliknij tutaj

Oferty w formie pisemnej należy składać do 03.06.2024 r. do godz. 12:00 w sekretariacie Muzeum (pl. Strzegomski 2a, 53-681 Wrocław).

Skip to content